Reklamačný poriadok
Záručná doba na tovar je 12 mesiacov od prevzatia vami objednaného tovaru. Ako doklad slúži faktúra, ktorá plní funkciu dodacieho aj záručného listu.
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Uvítame ak nás o poškodení a následnom neprebratí vopred informujete.
Na už prijaté poškodené zásielky, reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. Veľmi často sa totiž stáva, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou.
Reklamácia sa nevzťahuje na vady, ktoré tovar mal a o ktorých bol kupujúci informovaný.
Taktiež sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru(napr. pri nesprávnom praní, nevhodnom manipulovaní, alebo z dôsledku opotrebovania, spôsobeného bežným používaním) a taktiež na mechanické poškodenia.
Reklamovaný tovar neposielajte späť na dobierku.